AMAÇ
Bilgi ve iletişim teknolojilerinin hızla gelişmesiyle birlikte öğrenme ortamları çeşitlenmiş, geleneksel
öğrenme ortamları dijital ve web tabanlı öğrenme ortamları halini alarak, eğitimin dijital olarak
sunulması önem kazanmıştır. Bu kapsamda eğitimimiz, öğretmenlerimize Çevrimiçi ve yüz yüze
öğrenmeyi harmanlayarak , yeni çevrimiçi araç ve stratejilerle zenginleştirilmiş kendi ders planlarını
planlamalarını sağlayarak, kişisel ve mesleki becerilerine katkıda bulunacaktır.
HEDEFLER
Öğretmenlerimiz;
1.Harmanlanmış öğrenme ve çevrimiçi öğrenme yöntemlerini kendi öğretim uygulamalarında nasıl
kullanacakları hakkında daha derin bir anlayış geliştiricek
2.Farklı çevrimçi ders örneklerini inceleyerek ilham alacak
3. Branşlarında faydalı olabilecek çeşitli BİT araçlarını, uygulamalarını ve/veya platformlarını
öğrenecekler
4.Günümüzün mevcut dijital kaynaklarından yararlanarak konuları farklı şekillerde öğretmeyi
öğrenecek
5.Öğrencileri derinlemesine düşünme, tartışma, araştırma, uygulama ve değerlendirme için
harmanlanmış fırsatlara dahil edecek
6.Öğrencilerin öğrenme deneyimini kişiselleştirilmesini sağlayarak öğretimi zenginleştirecektir.
DAVETLİ UZMAN SEMİNER PROGRAMI
5-8 Eylül tarihlerinde 20 saatlik eğitim programı planlanmıştır.
1.Gün:
9.30-12.30
Çevrimiçi Eğitim nedir?
Çevrimiçi siber zorbalık & Güvenli internet kullanımı
Çevrimiçi eğitimin avantajları ve dezavantajları,
13.30-15.30
Çevrimiçi eğitimde öğrenme stratejileri
Çevrimçi ders tasarımı
2.Gün:
9.30-12.30
Uzaktan eğitim müfredatı nasıl yapılandırılmalıdır?
En popüler çevrimiçi eğitim platformları & uygulamaları & Web 2.0 araçları
13.30-15.30
Çevrim içi araçların branş bazında derslere entegresi
Çevrimiçi etkileşimli sunum ve öğretim teknikleri
3.Gün:
9.30-12.30
Çevrim içi öğrenmede transaksiyonel uzaklık, motivasyon, hazır bulunuşluk, bireysel farklılıkları
dikkate alma, iletişim ve sınıf yönetimi
13.30-15.30
Çevrimiçi eğitimde ölçme ve değerlendirme
Ders bazında çevrimiçi sınav türleri
4.Gün
9.30-12.30
Kendi okulumuz öğretmenleri için uygulamalı atölye çalışması:
Öğretmenlerin branş bazında zümreleriyle takım çalışmaları yaparak ders içerikleri hazırlamaları
13.30-15.30
Sunumların yapılması, eksiklerin uzmanın görüşleriyle tamamlanması, kullanıma hazır hale
getirilmesi.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder